Як змінити тарифний план?
Для зміни тарифного плану зайдіть в Особистий Кабінет, і оберіть бажаний тарифний план.
Як потрапити в Особистий кабінет?
Зліва на сторінці сайту uainet.net є кнопка Особистий Кабінет, при натисканні на яку, з'являються два поля «логін» та «пароль».
Введіть логін та пароль, які були видані Вам при підключенні та натисніть «Увійти».
Після цього Вы будете автоматично направлені в Особистий кабінет.
Введіть логін та пароль, які були видані Вам при підключенні та натисніть «Увійти».
Після цього Вы будете автоматично направлені в Особистий кабінет.
Що таке додаткова послуга "Статична IP адреса" і як нею скористатися?
Статична IP-адреса дозволить Вам:
- Отримувати доступ до свого комп'ютера з віддаленого робочого місця.
- Отримати прямий доступ до IP-камери встановленої у Вас вдома чи офісі
- Запускати на своєму робочому місці сервіси, доступні з Інтернет.
- Не потрапляти до списків блокованих динамічних адрес.
Негарантійні випадки на обладнання
Гарантія не поширюється:
- на несправності, що виникли у результаті дії навколишнього середовища (дощ, сніг, град, гроза та ін.);
- настання форс-мажорних обставин (пожежа, повінь, землетрус та ін.) або вплив зовнішніх факторів (перепади напруги в електричній мережі);
- на несправності, що були викликані порушенням правил транспортування, збереження, експлуатації або неправильним встановленням (підключенням);
- на несправності, що виникли в результаті перегріву пристрою по причині запиленості або ж зупинки вентилятору охолодження (при наявності останнього);
- на несправності, що виникли внаслідок ремонту або ж модифікації пристрою;
- на несправності, що виникли в результаті використання стороннього програмного забезпечення, не затвердженого виробником і не опублікованому на офіційному сайті;
- на пошкодження, що були викликані в результаті проникнення всередину сторонніх предметів, речовин, рідини, комах та ін.;
- на обладнання, що має зовнішні дефекти (явні механічні пошкодження, тріщини, сколи на корпусі або ж всередині пристрою, пошкоджені антени і контакти роз’ємів);
- у випадку виявлення слідів механічних і термічних пошкоджень компонентів на платах;
- на обладнання, що має пошкодження фірмових гарантійних пломб ( стікерів) зовні і всередині корпусу;
- на обладнання, серійний номер, якого не читається, пошкоджений або ж наявні сліди переклеювання серійного номеру або ж інших наклейок.